Saturday, April 18, 2009

Stephen Moyer juge pontianak yang sungguh hot




Kenal die? Ala pontianak yang berlakon dalam tv siri True Blood di Cinemax iteww..

Memula kuar iklan citer ni aku macam apa jadah la asyik citer pasal pontianak je. Tapi tah cemana aku tertengok juge and selepas tengok episod 1 aku rasa best lak. Seperti biasa mestila ada babak2 percintaan antara pontianak ngan manusia biasa..ala macam citer Twilight tu cume dalam cite ni komuniti pontianak tidak bersembunyi (maknanya diorang ni hidup bebas di dalam komuniti manusia juge, leh lepak bar and minum Trueblood iaitu darah tiruan untuk pontianak) dan kulitnye tidar bersinar2 seperti edward cullen bile kene matahari sebab pontianak dalam citer ni tak kuar waktu siang pon.

Well...macam edward cullen, stephen moyer juge memiliki pandangan mata yang sungguh gorgeous..huuhhu...sungguh hot sekali bile die pandang anna paquin..lagi hot bile die pandang sambil kuarkan taring die.

Wahh entry ini diharap tidak memanaskan hati encik suami..alaaaa encik suami punye pandangan lagi memukau+gorgeous+hot kihkihkih...tul la...korang apa tau? laki aku..

Okay, apa pun aku tetap ingin terus melihat tv siri ni..sekarang dah episod 6...ending episod ni anna paquin nak ehem2 ngan stephen moyer tu tapi kene geget lak kat leher..wahhh saspen sungguh. Agak2 pompuan tu jadi pontianak gak tak ek...

True Blood - Anna Paquin as Sookie Stackhouse, Stephen Moyer as Bill Compton

No comments: