Thursday, April 9, 2009

Lagu frust menonggeng



Semalam punye family day memang besh sebab makan je hahahaha...sampai senak perut aku. Bersandar je kat kerusi hikhik..Aku tak amik gambar pun untuk event semalam sebab dah ada orang in charge amik gambar so tunggu gambar dari die je la..

Malam tadi aku on laptop nampak la file mp3 Alasan by amuk yang abang donlod aritu. Die kata tu lagu masa die clash ngan ex-gf die yang memula dulu time sekolah. First love la tu kunun2nye..hehe aku try la dengar lagu tersebut..emm sedap, memang untuk yang baru frust menonggeng kene tinggal..Pastu aku duk terpikir apa lagu aku time aku clash ngan ex-bf aku??

1998 (Form 2) - CInte monyet bergayut2..memain je lagipun hahah so takde lagu2 ni.
1999 (Form 3) - Cinte dengan bestfriend..pun cinte monyet juge..tak berapa besh. Takde lagu juge
2001 (Form 5) - Yang ni agak betul2 la sket..lama gak couple dekat tiga tahun. Oleh kerana aku yang dump die so takde la lagu frust menonggeng.
2004 (2 year kat UMP) ~ 2006 - Yang ni baru frust menonggeng sebab kene tinggal..Lagu aku duk dengar ari2 lagu Jujur by Radja. Sedih je dengar lagu ni, tak tau la pesal hikhik.. Lagipun lagu tu tengah femes time tu. Pastu aku ada bagi surat kat dia hahaha aku selit lagu Suratan atau Kebetulan.

ha cenggitulah aku dan lagu2 huihuihui...aku ni nak kata tak minat dengar lagu tak juge..tapi takdela obses sangat.. Tadi aku bukak blog member aku kat multiply. Die tempek lagu Cenderawasih by 2D..sedap lak aku dengar walaupun lagu asli heheheh


Cenderawasih - 2D


Cenderawasih burung kayangan
Tuanku putih kilau keemasan
Pandanglah hamba si gagak hutan
Sebelah mata pun hamba tak terkilan

Cenderawasih burung kayangan
Tuanku putih kilau keemasan
Adumu bercadarkan pintalan gemawan
Tidur hamba beralas reranting hutan

Tak hamba terkelindan sayap dipatahkan
Tak hamba terkilan telur hamba dipecahkan
Hamba akur dengan suratan
Hamba akur dengan kehendak Tuhan
Hamba akur berketurunan bermandi hinaan

Cenderawasih burung kayangan
Tuanku putih kilau keemasan
Kau pinta didodoikan rintikan hujan
Ku mampu rintih senandung kedukaan

Cenderawasih burung kayangan
Tuanku putih kilau keemasan
Kau pinta didodoikan rintikan hujan
Ku mampu rintih senandung kedukaan

Aduhai cenderawasih pintamu keterlaluan
Kau inginkan hamba kalungkan bulan
Kau kepinginkan kerabu dari bintang berkerdipan
Kau dambakan rantai untaian buih lautan


No comments: