Wednesday, April 1, 2009

1st entry

Tajuk kat atas tu sudah menerangkan segalanya hehehe..so inilah blog baru aku. Saja je ngengada bukak blog kat sini. Dah berapa banyak dah blog aku ada..bile rasa boring je aku bukak yang len plak huhuhuhu. Tapi aku harap kali ni melekat terus la kat sini since this blog aku nak dedicate to my very own family yang masih lagi setahun jagung iteww..

So for this entry aku nak citer la sedikit pasal kehidupan aku..kunun2 biodata diri la kahkah..

Name: yuyun (nama glamer ni)
Tarikh lahir: 16 Oktober 1984 (wau mude remaja lagi)
Asal: Johor Darul Takzim
Status: Of course ler married (17 Ogos 2008)
Bil. anak: Setakat ni..tgh menunggu yang dalam pewut ni kuar

ha begitulah citernye..sungguh serunuk kan baca biodata diriku itu.

Baby dalam perut ni asyik mengeras je..hehe tengoh tido la tu. Minggu ni genap 8 bulan baby cumel duk lam pewot..tak sabar nak tunggu baby lahir. 2 malam dah mimpi aku dah beranak tau heheehe..

Ni gambar latest baby cumel..tembam kan?? Ada iras2 muke abahnye..doktor pon cakap macam tu..rasa nak merajuk je aku huhuhuhu

Ni lak gambar abah baby time kecik2 dulu..aku suke tengok gambar ni hehehe cute. Tak kisah la baby ikut muke saper yang penting baby sihat dan kuat! huhu


No comments: