Friday, April 24, 2009

Jalan2 cari pasal

Aku mengalami masalah tidur sejak akhir2 ni. Tapi aku tak berapa hairan sangat sebab dah nak hujung trimester ketiga memang la camtu kan? Baby kadang terjaga memalam buta, pastu die golek2, tendang2, cucuk2 perut aku sampai aku terjaga hehehe. Pastu bangun nak terkencing lagi. Memacam la..last2 bila bangun kepala cam mengong je. Pi kerja pun rasa malas je..Abang dah asyik sound je suh cuti sampai bersalin tapi aku macam takut nak cakap kat supervisor aku hahahahaha..

Semalam aku kata nak makan Kenny Rogers kan? Time makan tengah hari aku cakap la hajat terpendam tu. Abang kata malam ni la kita pi makan kat Midvalley. Jadi, malam tu kitorang pun pegi la Midvalley..sungguh seronot sekali. Lama dah tak makan makanan berkolestrol tinggi huhuhu


My Quarter meal...


Nak tunjuk air mocha freeze yang sungguh cedap itewww.


Encik suami makan dengan penuh seleranya


Bini zakaria juga makan dengan seleranya..

Memang sangat mengeyangkan..baby pun melompat2 dengan gembiranya di dalam perut sebab dapat makan sedap. Makin chubby la pipi babyku itu..

Sebelum balik singgah kedai majalah and abang belikan majalah Pa & Ma keluaran bulan Mei. Banyak sangat info di dalam tu. Setiap helai aku baca takde lompat2 tak macam sesetengah majalah yang kadang2 iklan je banyak. Infonya pun kadang2 boring.

Mendela aku merapek ni..

Layan nickelback - gotta be somebody..

No comments: