Tuesday, April 7, 2009

Family Day RA Soc

Yeyeye esok family day kat Villa Ukhwah kat Titiwangsa...aku in charge beli buah and eskrem. Budget yang diberi adalah rm200! Manyak giler kan?? Orangnye bukan ramai pon sok dalam 30 orang je..tapi budget nye dekat rm5000! Ramai sangat nak sponsor..macam majlis gempak je padahal makan2 je and BBQ.. Aku dok terpikir ngan RM200 ni buah mende aku nak beli..kene beli buah mahal2 la..ada aku beli buah strawberi, dragon fruit and anggur yg seedless tu kang..hehehe mewah sungguh sok makan..kembung la pewut. Mesti baby lompat2 dalam perut maknye..yelah dapat makan macam2..huhuhu membesar dengan jayanye la baby aku ni kang. Last check aritu dah 2kg padahal baru nak masuk 8 bulan. Berat aku dr 57kg mendadak naik jadi 59kg lepas dua minggu...dasat kan? 2kg dalam 2 minggu huhuhuhu baby jangan besar2 sangat ye sayang..nanti puas mak teran baby tak kuar2 plak kang..pastu kena ceaser lak uwaaaa takmo...aku nak beranak normal. Nak rasa kesakitan tu betul2..ehhehe

Camne leh melencong citer pasal beranak lak ni..heheehe

Tadi aku menjamu mata ngan melihat jubah2 serta blouse yang cumel2 kat tenet ni ha..ada satu jubah ni aku teringin tul nak beli.


Ni la jubahnye..macam raincoat gitu hikhik..aku suke ada butang2 camtu kat tgh baju tu..nanti pas beranak, pasang badan cantik2 baru la leh beli...lemak2 di badan harus disingkirkan terlebih dahulu sebelum aku boleh berangan nak pakai baju shantik2 hehehehehe

Nak pi carrefour le plak..terpaksa la aku endingkan entry ni setakat ni je..nak pi beli buah!

No comments: