Monday, April 6, 2009

My hubby balik Kerteh

Pagi tadi abang balik dah ke Kerteh..sok naik chopper pi pelantar lak..hukhuk cedih woo...mengalir airmata aku time pi keje tadi..

Untuk 2 minggu takdela;

1) Orang nak cium pipi aku memalam bute...
2) Orang bangun pagi2 bute membebel "sejuk..sejuk..tutupla kipas tu"
3) Orang suh aku tido sebab die nak tengok bola
4) Orang suh urut kaki busuk die sebab penat driving
5) Orang suh garu 'gamat' kat belakang badan die ( actually gamat tu adalah daging terlebih akibat eksiden and kulit terbakar kena ekzos)
6) Orang duk mengingau2 tengah malam bute
7) Orang duk cilok cekelat aku dalam peti ais
8) Orang duk ke hulur ke hilir cari tuala yang die tak ingat die sangkut kat mana
9) Orang tolong aku basuh and sidai kain baju
10) Orang untuk aku sakat serta bergurau senda, me'wrestling', menerajang ala2 manja serta menumbuk2 dengan penuh kasih sayang
11) Orang yang duk dengki aku peluk2 cium2 kambeng bebeng aku
12) Orang yang duk tepuk2 perut aku and berbual ngan baby dalam perut ni

hmm manyak lagi tapi ni je la wat masa ni dapat aku senaraikan..uwaaaaa...cedih..hubbbbbyyyyy... inilah die dugaan serta cabaran yang akan ditempuhi kepada isteri2 yang berkahwin dengan orang minyak yang duk kat pelantar.. Whatever it is, i'm glad to be his wife..and a mother to his child..

Ku tunggu kepulanganmu..hukhuk


No comments: