Tuesday, April 14, 2009

Manyaknye entry

Yeah dua entry aku arini..

Lepas aku resubmit journal supervisor aku yang memang best tu (berbulan2 aku siapkan tau *sigh*), aku pun meronggeng tanpa menghiraukan AccelDSP mahupun Matlab serta thesis aku tu huahuahua - kalau camni bile la nak siap master aku ni hiks..

Aku bukak website2 kegemaran aku especially website donlod mendonlod..first aku download of course le my favourite anime ever, One Piece! Using megaupload+IDM, i have the latest episode 396 yay! Then buke pule tvfreeload untuk mendownload CSI Las Vegas episod 19 - The Descent Of Man. Kemudian aku malas plak nak mendownload..apa yang aku merepek ni??kihhhh.

Aku suke mendownload citer ni bukan apa, lately kan KL ni ujan je memanjang, so Astro mestila tak dapat so tengokla muvee kat laptop..kalau aku wat bodo je sunyi sepi la umah tu...bukak citer adala bunyi bising sket..dahla duk rumah sorang2..huhu teman yang ada pun baby je dalam pewut ni. Aku borak2 ngan baby pun bukan die leh cakap balik..paling kuat pun die gerak2 tak pun tendang perut aku..Nak borak ngan kambeng bebeng? Hmm lagila hampeh...cakapla camne pun bukan ada respon pun. Aku penah cakap kat abang camni "Bebeng ni pekak la bang, kite cakap ngan die, die wat tak tau je" haahahaha cian Bebeng sampai begitu sekali die kena kutuk..pekak2 pun Bebeng jugela yang aku duk peluk tiap2 malam sampai abang suh peluk die pun aku takmo heheh kerana bebeng lembut serta gebu manakala abang sungguh keras haha sungguh jahatkan aku..abang asyik jeles je ngan Bebeng sampai die penah cakap

"Kau ni Bebeng, mengganggu rumahtangga aku je" kahhhhh..tak tahan tul aku ngan ayat ni.

kadang2 kan punyela abang dengki sebelum aku balik keje die ikat leher Bebeng kat pintu macam orang kena gantung bunuh diri tu. Takpun bile abang duk tengok aku asyik peluk Bebeng je sambil tengok tv die rampas Bebeng and campak kat lantai..punyela jeles orang tua itu..Tapi kadang2 time tido die gak yang peluk Bebeng tu sampai bau masyam kena air liur basi die cetttt...
Inilah Bebeng sedang menonton telebesen bersama abang..


3.11 p.m

Still typing..

Sesambil tu transfer One Piece masuk hardisk Maxtor 160Gb pemberian encik somi. Ni Hardisk aku yang ke empat...huhuhuh semuanya dah nyawa2 ikan dipenuhi oleh muvee2 yang aku download sepanjang aku hidup kat KL ni. Maklongla, internet laju giler..download sekelip mata sahaja huhu..

Some of the folders yang ada dalam hardisk iteww..yang aku rajin mendonlod takat ni One Piece, Heroes season 3, Reaper season 2 and CSI season 9. Owh tidak lupe juge muvee2 yang latest.



Nampakkah? huhuhuu sungguh tak best resolution gambar di atas ini...ni muvee yang aku simpan dalam hardisk gumuk ni. Muvee len duk lam hardisk len..tak larat dah nak burn walaupun CD berlambak2.

Owh..aku windu nak berbaring di tilam yang empuk dirumah kerana kesakitan kepinggangan..

No comments: