Tuesday, July 7, 2009

Kembali semula bekerja

First day at work...menginstall segala software seperti Matlab, Xilinx, Accel DSP, winrar, IDM (aha kantoi mendonlod je tau) dan pelbagai lagi kerana aku dapat pc baru...suma orang kat lab ni dapat pc baru hihihihi flat screen tau jenama HP. Bahagia sekejap..sekejap je la sebab pastu pikir pasal master trus ilang mood pc baru hehehehe


Sampai kat tempat keje tadi terus terbayang Insyirah..huhuhu windunyanya kat budak motak pipi labuh tu. Padahal tinggal kejap je hehehhehe...macam ni la apa yang encik suami rasa kan? Dia lagi la, 2 minggu tak tengok Insyirah. Asyik ngadu kat YM aku je dia windu kat Insyirah. Last2 ari khamis ni balik dah dari laut...patutnya selasa depan tapi dia nak balik awal. Dia kata malas dah keje sebab terlalu rindukan Insyirah dan isterinya yang cumel lote itu..ok aku tipu..part yang last tu dia tak cakap pun camtu..hehehe encik suami ni jenis berat mulut kalau nak cakap benda jiwang2 ni. Dia suka tunjuk je seperti mencium aku setiap malam sebelum tido huhuhuhu sila muntah sekarang jika terasa tekak anda loya...


oleh kerana sudah 2 bulan lamanya aku tidak menonton anime kesayangan aku,One Piece maka dengan rasa happy berguling2 aku pun download la puas2 hari ni..yeyeyeyeyeyey...sungguh tamak haloba aku ni sebab aku donlod dari episod 399 sampai 408 sekaligus. Kemaruk wei nak tengok si Luffy tu. Dahla aku tengah kemaruk nak tengok transformer huhuhuhuhu...dulu nak tengok wolverine tak dapat gak sebab bersalin...cian sungguh insan bernama Bini Zakaria ni. Sila kasihankan dia sambil hulurkan bantuan dengan menderma barang seposen dua ke akaun 11112223344 agar dia muleh merasuah encik suami untuk menjaga Insyirah sementara dia pergi menonton wayang sorang2 kohkohkoh..



wow sungguh cool picture ini..usopp atau sogeking bukanlah character yang aku minat dalam one piece ni tapi kalau takde dia tak best gak anime ni sebab dia kelakar gak bile dia jadi penakut hehehe

Rasanya cukup la kot entry kali ni...bagi banyak2 kang gemuk plak belog ni

No comments: