Tuesday, July 14, 2009

Cerita hari ini

Hari ni aku datang keje kul 10...actually kan aku rasa pelik la napa aku kata keje sedangkan aku kan sekarang tengah wat master..hahahahhaha maybe sebab aku jeles orang len sume pi keje aku pi belajar...tak abih2 lagi belajar, keje tak jugak..okla pasni aku nak kata pi belajar. Back to the topic please..

Hari ni aku pi belajar kul 10..memula nak pi macam biasa tapi encik suami suh mandikan Insyirah dulu (encik suami malas nak belajar mandikan baby...dia kata lembik sangat takut nak pegang) Terpaksa tunggu dia bangun dulu, kalau aku main kejut je then mandikan memang mengamuk2 la si Insyirah pipi labuh tu.

Petang ni encik suami kena pi kursus di Kerteh. Kursus chargeman yang aku cakap aritu tak jadi pula hhuhuhuu tak dapatla encik suami duduk di daratan je sampai akhir tahun ni. KEnala tinggal lagi tiap2 bulan...*sigh*

Malam tadi, aku rebus barli and minum airnya dengan harapan pengeluaran susu aku dapat dipulihkan seperti sebelum2 ni. Alhamdulillah, pagi tadi aku tengok ada perubahan pada breast kanan..rasa sedikit penuh tak macam semalam takde rasa apa berbanding yang belah kiri. Saiznya masih lagi seperti itu..rasa len lak sebelah lain sebelah lagi lain hehehehehe diharap entry ini tidak meluncas. Aku cuma nak bagitau je experience breastfeeding aku hehehehehehe

Wokehla, aku nak pi cari file programming aku..tah mana tah aku simpan. Maklongla 2 bulan cuti satu hapa tak ingat dah...

2 comments:

mamai said...

heeheee....aku ok jaa...;)

yuyun said...

hehehe mamai sentiasa ok je..tu aku tau..