Saturday, October 31, 2009

Mengomel pasal True Blood di malam hari

Wahwah...entry di malam hari...baru selesai menonton cerita bersiri di Cinemax..apa lagi jika bukan True Blood..yeah!!! Ini cerita membikin hatiku selalu berdebar2...the element of suprise sentiasa ada bagi menjadikan cerita ini best dan lemak berkrim..Rasanya episod minggu ni last episod for season 2...ending dia Bill Compton si encik vampire yang hot telah proposed Sookie Stackhouse girlfriend manusianya...tapi Sookie kata dia tak tahu lak nak terima ke tak lantas berlari ke bilik air..setelah mencuba cincin yang Bill bagi dan terlihat betapa besarnya diamond pada cincin tersebut dia pun senyum kambing dan berlari pula keluar dari bilik air sambil menjerit "I do Bill, I do" tapi encik vampire dah takde kat situ dah sebab dah kena culik...pastu abeh citer...so adakah ending yang besh?? Aku dah dapat agak apa sambunganya...mesti Sookie salah sangka ingat Bill tinggalkan dia..mesti dia bengang giler and merajuk...biasa camtu la citer ni...penuh drama..huhu namun aku tetap setia menontonnya...bukan hanya kerana cerita cintanya namun aksi2 hebat disebalik itu hehehe yelah kalau dah citer pasal vampire la, shape shifter and mind reader, tak ke best tu..macam citer Heroes la pulak..

Apa ke halnya la aku duk membebel pasal True Blood ni? Padahal dah kul 12 malam dah hahahahaha....aku saja je..mata tak ngantuk lagi and esok bukan kena pergi belajar pun.

Ok, dah...kalau rajin aku up lagi entry baru hehehehe

No comments: