Wednesday, October 21, 2009

Sakit bahuku itu

Sejak semalam aku tak lena tidur...tak tahu kenapa. Bila bangun sakit2 satu badan..pinggang kanan aku sakit, tengkuk sakit...pagi ni lak bahu kiri aku lak sakit...bengang sungguh aku. Pastu rasa mengantuk je..kenapa ya bisa jadi begini..takkan la sebab aku berjaga malam sebab nyusukan Insyirah...sebelum2 ni aku camtu gak tapi sedap je tidur..kira tak letih or sakit2 badanla walaupun tak cukup tidur..hmm sabar je la..

Emm encik suami dah selamat berada di platformnya..so aku pun berchatting je la ngan dia tiap2 malam...

Lepas aku taip ayat di atas aku terus blur..apa benda aku nak cerita hari ni..huhuhu kepala aku ting tong dah sebenarnya..ngantuk+sakit bahu..sungguh menyeksakan..

Nak menuai tanaman di Farmville pun takde mood..kalau tak gigih je aku menuai, menanam, collect susu dan sebagainya..

Emm dahla..mata aku macam nak tertutup rapat dah huhuhuhu

No comments: