Wednesday, October 14, 2009

cerita pasal susu

Terima kasih la kepada rakan2 yang komen pada entry lepas. Setakat ni masih belum ada apa2 berita lagi pasal biasiswa aku tu. Aku nak telefon lagi hari ni tapi nombornya tertinggal dalam kereta (nombor tu kat surat pelanjutan). Aku lak malas la nak turun ke bawah sebab aku duk umah ngan Insyirah je. Tak larat aku nak dukung dia pergi ke parking lot..lagipun Insyirah banyak tidur je arini. Encik suami plak tetiba dapat kol kena pergi ke Klang untuk FAT..apa FAT tu? aku pun tak tau....yang pastinya bukan pergi menggemukkan badan hahaha. So, esok akan ku telefon lagi orang yang uruskan biasiswa tu.

Hari ni aku rasa macam susu badan aku sikit je...rasa lembik je breast. Macam kosong..Insyirah masih lagi kuat menyusu. Tadi dia menyusu tapi macam tak cukup sebab lepas menyusu dia masih isap jari pastu merengek2. Cuak aku kejap...pastu aku teringat. Aku kena tenangkan fikiran dan sentiasa berfikiran bahawasanya susu aku cukup untuk Insyirah..takleh stress2. Yelah, beberapa hari ni kan aku asyik stress je..tak elok stress2 ni. Kena bertenang dan berfikiran positif...tapi kalau dah ada masalah yang mencabar diri susah gak nak bertenang huhuhu

Lepas menyusukan Insyirah maghrib tadi, aku terus turun ke ground floor dan pergi ke kedai. aku beli sekotak besar susu perasa strawberi Dutchlady, sekotak besar air soya dan dua tin air sengkuang cina sambil mengharap lepas minum soya and air sengkuang cina, susu aku akan banyak semula.

Begitulah cerita hari ni..takde idea nak mengarut apa huhu

No comments: