Thursday, October 22, 2009

mengarut

Pejam celik kejap je dan nak Jumaat...kadang2 rasa besh sebab nak ujung minggu dah kan...coti..tapi kadang2 rasa tak besh kerana bila masa cepat berlalu maknanya aku kena cepat la jugak siapkan master heheheh

Anyway, semalam aku kata aku ngantuk je kan and sakit2 badan...malam semalam aku tido awal giler...kul 9 lebih aku dah tido...kul 1 aku bangun kejut Insyirah minum susu and sambil tu aku pam. Pastu dalam kul 5 pagi Insyirah kejap2 merengek...seminit pastu merengek lagi..pastu merengek lagi...adoi...asyik dok terjaga je la aku. Dah bagi susu pun merengek lagi..sib baik bila bangun pagi takla berapa mengantuk sangat sebab aku tido awal kan.

Esok pagi aku akan hantar mak mertua and Insyirah ke rumah kakak ipar kat Gombak. Mak mertua aku nak tido sana lak...so aku kena pergi ke UM dari gombak la..esok gak salah seorang supervisor dalam team SOC nak belanja kitorang suma makan kat restoran Arab di Jelatek. Tang mana kat Jelatek tu pun aku tak tau...huhuhuhu so esok aku tumpang supervisor tu je la.

Tibe2 aku terperasan kat betis aku tumbuh taik lalat haahhaha..timbul lak tu macam taik lalat idup je..

apa daaaa...mengarut je...

No comments: