Thursday, August 20, 2009

Insyirah dan kerenahnya


Ehek..ni la sebahagian koleksi cd aku...cece koleksi pebende. Ni kan Insyirah punya huhuu..semalam 5 keping CD coolababy sampai kat umah..aku beli dari mamazarith. Ada sikit aku dah beli dulu dari orang lain..yang corak2 tu CD Babyland..material di bahagian dalam poketnya adalah cotton..meriah tak warna CD2 tu hahahha aku main hantam je beli kaler apa pun..so total semua cd Insyirah ada 15 keping (5 Lunatot, 2 Babyland and 8 Coolababy). Insyirah memang dah fully Cdying pun sekarang ni..cuma keluar hari tu je (pi midvalley) pakai disposable yang masih berbaki (bulan lepas punya).

Cakap pasal Insyirah, aku ada benda nak story..Insyirah sekarang dah pandai mintak kena dukung or pangku. Dia taknak baring2 je dah...nak duduk pulak sambil tengok tv. Kalau pandai duduk sendiri takpe gak...and kalau ringan hehehehhe takpela gak kan..penat nak memangku dia ni..kalau setengah jam tu muleh lagi la kot..kalau masuk sejam kebas kaki woo...tangan aku sampai hari ni sakit2 sebab support badan dia time dia duduk dalam kereta..dia sibuk nak tengok pokok2 kat luar sebab tu taknak baring.

Pastu lagi satu habit dia yang aku tak berapa gemar ialah dia suka menggigit serta menarik2 nipple aku time bf. Masa dia tengah menyusu tu dia boleh tarik panjang2 nipple aku sampai tercabut dari mulut dia...sakit sangat2..geram sungguh aku. Semalam dia wat lagi...tapi kali ni kuat sangat dia tarik..sampai aku terjerit sakit and termarah dia...ceh..termarah huhuuu..menangis terus dia kena marah ngan aku. Terus cair hati aku walaupun terasa berdenyut2 kat nipple tu..aku takut cedera je breast aku tu..kang dia majuk taknak kuar susu kang payah lak..

Macam2 kerenah dah dia hehehehe...tidur gonyah tu tak payah cerita la. Hari tu (tak ingat hari apa) aku bangun2 tido dia dah tido atas laintai dah..kepala badan semua dah atas lantai...bertuah sungguh..camne tah dia leh golek2 turun dari tilam dia. Kena tido atas toto besar la pasni..golek memana pun takpe.

Makin besar makin banyak la kan kerenah budak2 ni hehehehhe...


Anak abah

No comments: