Friday, August 28, 2009

Insyirah cerewet berakrobatik


Aksi akrobatik Insyirah..nilah hobi dia sekarang ni.. berusaha nak meniarap tapi tak jadi2 gak hehehehehe...aku sampai naik risau bila tengok dia wat camni tapi die tetap berkeras nak wat jugak..puas aku betulkan badan dia pastu dia wat lagi..hmm last2 aku biarkan je..takpun aku tiarap kan dia..bukan main tinggi lagi dia angkat kepala dia..pastu lelama dia marah heheheh mungkin terbatas pergerakan dia...sabar je la..

Insyirah sekarang dah pandai memilih..memilih apa?? hmmm dia dah tanak minum susu dari botol..puas mak mertua aku bagi semalam dia mengamuk2 taknak..menangis2 dia. Bila aku balik and bf direct laju je dia..siap dengar dia menelan air susu tu dengan rakusnya..sian aku tengok..lapar sangat. Camne nak buat ye.. mak mertua aku kata, air susu time bulan puasa tak berapa sedap kot...payau je kot sebab kite cuma makan and minum pada waktu malam...pastu susu tu letak lam peti ais lak, rasa dia mungkin dah lain..aku pun tak tau la..mak mertua aku kata tu orang lain la kata..hehehe dia cakap dia banyak kali dengar orang kata susu time bulan puasa jadi tak sedap..hehehe entahla..kalau ye payah la camtu..cerewet la pulak anak aku tu...takkan nak tunggu aku balik baru nak menyusu..pening aku pikir..

maybe aku kena tukar puting susu tu kot...nanti la aku try yang avent punya ke..hmm



No comments: