Wednesday, August 26, 2009

Busy belajar sampai ke negeri cina

Hari ni sungguh busy belajar...aku nak belajar bersungguh2...memang stress bila aku kena menumpukan perhatian...time tengah menumpu tu la memacam plak yang aku fikir...gerun bila memikirkan orang lain dah nak siap master aku lak yang ketinggalan huhuhuh stress giler ok....bahaya tau stress ni especially bagi ibu yang fully bf macam aku ni..production susu boleh berkurangan jika ibu yang bf stress...ok tenang...tenang...tarik nafas..lepas..fuhhhh...

Setakat ni sahajalah entry untuk hari ni...oh ya, encik suami akan naik ke laut esok..uhuk..walaupun penyakit kulit belum baik lagi..aku punya dah nak baik dah...yes.



Aha..ni gambar Insyirah kena dengki ngan mak and abah dia..time ni dia nak kena mandi..pastu aku bukak baju dia..selalunya dia rimas kalau baju tu kena bukak melalui kepala (mostly baju dia berbutang di hadapan so senang nak tanggalkan). Pastu halfway je aku bukak, aku tengok comel lak camni..gelak besar aku..dia diam je.encik suami pun join sama gelak..hahahaha kecian anak mak, kena dengki ye...sabar ye..

No comments: