Wednesday, September 2, 2009

memacam cerita

Pagi tadi aku dengar radio and dj radio tu sebut pasal facebook..hmmmm facebook..semua orang ada facebook (ye ke?) aku je yang takde..best ke facebook tu...aku punye friendster pun dah tak berapa aktif..boring dah nak men friendster..kalau aku tengah mood nak tau tepi kain orang baru la aku jengok friendster tu huhuhu..nak tau sapa dah kawin, sapa dah beranak, sapa dah beli keta baru, sapa dapat keje best hmmm...nyibuk je kan..ala sapa suh propa kat friendster...dia propa so that orang tau la kan??? hehehe cam la aku tak propa huihuihui..

Insyirah sekarang kuat minum susu..tapi nak mengempeng (bahasa jawa rasanya ni...maklongla bapak aku kan jawa) kat aku je la. Minum dari botol still taknak walaupun dah tukar puting MAM..sabar je la. Malam tadi dia asyik bangun je nak susu....sampai kepala aku ting tong sebab ngantuk sangat...aku lak menyusukan dia duduk sebab nak pam sekali susu...kadang2 sampai tersengguk2 huhuhu...Insyirah nak alih bulan dah kot tu sebab menyusu banyak sangat sampai kencing pun banyak and terkeluar dari cd...padahal 2 lapis tu...penuh sangat cd dia...sabar lagi aku...huhuhu

Aku giler men game je sekarang ni...especially game yang tanam2 sayur, bela binatang kat farm, jual burger hmmm release tension beb...huhuhu selain itu aku giler shopping sekarang ni...bila aku membelek2 pakaian2 yang ada di jaya jusco takpon kat masjid india, aku rasa tenang sahaja huhuhu alasan!!!! ahhhh ada aku kisah???

Semalam encik suami tanya tahun ni nak hadiah apa untuk birthday??? aku tak tau la..ingat nak set penjagaan muka clinique..ok ke ha? nanti kalau beli takut aku pakai kejap je..pastu membazir..macam dulu aku beli set penjagaan muka jenama Ratu Rembulan ke hapa tah, rm250 okay...tapi pakai kejap je sebab aku preggy...time preggy dulu aku mana suka berhias sangat..tapi baguslah produk tu..serius...licin je kulit pas pakai tu..

pastu aku terfikir nak make up Mac hmm..takut aku tak pakai gak nanti...pakai makeup bila nak jalan je..tapi sejak ada Insyirah ni jarang aku berjalan2...nak baju..boring dah asyik baju je..kasut??? hmmmm lama dah tak beli kasut tapi kasut aku berlambak...ada kat bonet keta tu..berkotak2 tak pakai huhuhu..dah tu aku nak apa???? so sekarang ni aku ala2 mode berfikir-nak-hadiah-apa-untuk-birthday.

sekian wassalam...

No comments: