Sunday, December 12, 2010

Entry banyak cerita

Dalam kepala hotak ada macam2 benda nak ditaip di sini..semoga para pembaca (jika ada la) tidaklah pening2 loya2 muntah2 sebab kecelaruan post ini..

Ada ulat ke hapa tah sedang menggila

Okay part 1..tengok tajuk kecil pun dah gila kentang kan kan? siap ada ulat menggila ke aku yang gila..anyway, aku tak tau binatang apa tapi itu binatang sudah geget Insyirah meninggalkan kesan biji2 di belakang badan dia..and ianya gatal..sian sungguh anakku itu. Dan yang paling best sekali, itu binatang sudah mengeget aku! Dibahagian paling best sekali iaitu cik bon***. Tergaru2 aku di situ dengan nikmatnya..sila jangan salah faham. Apabila menggaru benda yang gatal mestilah nikmat kan? Kalau tak rasa terseksa je bila menahan. Tak gitu? Kalau aku gitulah..tak tau ar orang lain hahaha..

Gila jeles adik aku pi Universal Studio, Singapore

Tajuk itu menjelaskan segalanya...perlukan aku perjelaskan dengan sejelas2nya? Perlukah aku ceritakan yang dia dengan berlagaknya menayang botol air gila-bapak-besar-mahal-nak-mampus-berapa-mahal?-ala-rm40-je yang dibelinya di situ?? perlu? Atau perlukah aku cerita yang dia pi tengok movie Shrek terbaru secara 4D di sana sedangkan aku ni dah bertahun tak jejak kaki ke panggung wayang inikan pulak tengok movie berbagai dimensi itu? Bagaimana pula cerita dia naik pelampung bergerak atas air kat Jurassic Park sampai basah2? Kemudian menonton persembahan Water World secara live? Fikir2kanlah..dan selamat berjeles..

Note to encik suami : Bila bang?? Bilaaaaaaaaaa???????? Sekian terima kasih. I lebiu.

Makcik menang loteri!!!

Hahahaha takde mananya aku memang loteri..memang ar ada orang bagi aku email kata aku menang loteri 500 000 pounds sterling. Gila kentang!! Tapi itu semua tipu belaka..aku tak caya langsung. Hagak-hagak la kalau nak kencing aku pun kan..

Tapi kan kalau betul aku ada duit sebanyak tu...fuhhhhhhh takyah pening2 pala dah cari kerja. Time tu jugak aku bayar PTPTipu..pastu beli rumah berbijik2..kereta pun berbijik2...pastu pi melancong serata dunia. Eh encik suami kata kalau ada duit banyak kena pi haji dulu huhu. pastu jangan lupa bayar zakat harta..Tapi memang manis seperti madu la hidup aku..tapi tu lah..berangan je la boleh uhuk...cedih..


Ok dah..ada yang loya2 ke baca entry ni..kalau ye pun ada aku kisah? hahaha gila kejam. Orait then..aku nak sambung tengok One Piece.


2 comments:

Mamai said...

Yuyun...ada typing error laaa....*zakat harta....jgn bikin kontroversi yuyun....kekekekekehh

yuyun said...

cis baru aku terperasan..terima kasih mamai..terporno pulak aku