Sunday, December 12, 2010

Baru tengok Lagenda Budak Setan?

Baru sahaja selesai menonton LAgenda Bapak eh Budak Syaiton di Astro Citra. Iye..aku tau aku la orang paling last sekali tengok cerita tu..hehe selagi tak keluar tv memang aku takkan ambil sebarang inisiatif untuk menontonnya seperti pergi ke panggung wayang mahupun membeli cd cetak rompak. Ini kerana aku bukan die hard fan malay movies huhu ampunkan saya penunggu gunung!

Anyway, bagi aku ok la cerita tu..meleleh la juga hingus aku bila Ayu keciwa kena kahwen ngan Azmi bongok itu..tapi ada satu benda yang aku sungguh hairan iaitu part beranak tu.

Kenapa masa doktor tu nak guna vakum to sedut the baby out, the doktor suruh Kashah keluar dari bilik bersalin itu? Masa aku beranakkan Insyirah tak kena camtu pun? Elok je doktor tu sedut kepala Insyirah depan laki aku? Cara doktor tu cakap dalam cerita itu sungguh mengerikan bila nak kena sedut kuar baby tu..sian si Kashah takleh bersama isteri dia di saat2 akhir nak mati tu..tul tak? Cakap betul sekarang! ye..good..

Wah hangin sungguh aku dengan butang "enter" kat keyboard aku ni. Kena tekan banyak2 kali and dengan kuat baru leh dia mengenter. Ni semua gara2 Insyirah la ni..dok tekan2 pastu dengan selambanya dia baling hp aku kat keybord ni tadi tepat kena kat butang enter tu..peh takleh nak cakap apa...redha je la.

Eh..lari topik ar cerita aku...tapi sebenarnya dah abih pun cerita aku hahaha tu je la aku nak cerita pun. Saja nak menambah koleksi entry biar nampak entry beratus2..kunun2 blogger tegar hahaha..

Kenapa orang lain leh dapat duit nuffnang banyak2 wei? Jeles tul la aku..huh

No comments: