Wednesday, August 18, 2010

Happy 2nd anniversary

Semalam merupakan ulang tahun perkahwinanku yang kedua. Semalam jugak encik suami dah pun ke laut bagi mencari rezeki untuk anak dan bininya. Sedih sebab tak dapat sambut tapi gembira sebab encik suami sempat bagi sms pada pukul 12 malam yang berbunyi

"Happy anniversary biby! Lebiu so much.. mmmuah2" (mmuah2 tu kena ada bagi mensedapkan lagi sms itu hoho ciuman dari jauh.

Encik suami dah bagi present tau kat aku..selepas aku merungut2 hp ku bengong dan asyik restart je akhirnya encik suami telah membelikan aku sebuah hp baru! yeahhhhhhh!!!!!!!! Memang best encik suami itu..haha
Ni la hp yang encik suami belikan..bukan tiga bijik tau...sebijik je warna coklat. Yang kata atas tu gambar aku cilok dari pakcik google..


Hadiah untuk encik suami belum dibelikan lagi..aritu pi sogo tak sempat nak belikan..sibuk beli benda lain.. beratur untuk membayarnya panjang pulak tu sebab masa aku pergi tu member's day maka niat untuk membeli hadiah yang sebenar2nya tidaklah kesampaian..lagipun masa tu dah kul 8 malam. Penat dah aku..hehehe apa punya bini la aku ni kan.

haha daku berjanji akan membelikannya bila encik suami balik darat nanti..lagipun encik suami kata nak ke JJ balik nanti sebab nak cari selipar raya. Boleh la aku beli di sana sekali nanti.

Kepada abang,

Terima kasih di atas segalanya. Biby bersyukur sebab Allah bagi abang untuk biby. Semoga hubungan kita kekal hingga ke akhir hayat. I love you.

1 comment:

Benedict Bernard said...

camat pengantin baru yuyun..