Tuesday, November 3, 2009

Farmville permainan kegemaranku dan Insyirah baby kegemaranku

hahahahaha tau ke tu gambar apa??? Pandai...tu la kebun aku..cantik dan indah berseri2 kan? kuikuikuikui...memula aku main Farmville ni kan aku rasa susahnya la nak kumpul duit bebanyak..aku ingat aku takkan bertahan main bendalah ni tapi lelama tah cemana kebun aku makin membesar...syabas kepada diri sendiri..huhuuhuhu duit aku dah seratu ribu lebih tapi aku tak tau dah nak beli apa. Nak beli harvester or seeder, tapi tak tau nak letak mana pula. Macam dah sesak dah..lagipun kalau beli memang dia leh jalan2 ke wat keje? kalau ye kena beli minyak ke macam yang dia tunjuk kat market tu? mahalla sebab kena beli guna duit FV..tu yang menjadikan aku lagi malas nak beli heheheheheh..aku nak kumpul je la duit tu sampai sejuta..buleh la aku beli villa hahahahah

Esok aku ada presentation progress report...hmm aku boring tul kalau bab2 presentation ni. Malas la wei...

Ha aku nak citer pasal Insyirah..sejak dua tiga hari ni kan Insyirah macam nak bercakap hehehehe...dia bukak and tutup mulut dia ulang kali macam nak makan..pastu dia kuar suara jadi "tatatatat" or "dadadada" or "nyanyanyanya' hahahahahah pastu dia dah pandai menjerit..kuat tul suara dia. Kalau dulu dia bunyi tak bukak mulut macam kite sebut "mmmmmmm" ....kalau dia membebel dia macam tu je la ber"mmm" je..sekarang ni memacam dah kuar dari mulut. Pastu habit meniarap dia tetiba datang balik..aritu dah reda sikit...kurang meniarap tapi tah kenapa sejak akhir2 ni tak kira tgh tidur pun dia nak meniarap...bayangkan dia leh bangun dari tidur terus meniarap dengan mata kuyu2 pastu terhuyung hayang kepala dia bila dia angkat nak meniarap tu pastu nak nangis..hahaha kelako sampai aku lak terjerit 'eh, jangan meniarap sayang...tidur..tidur". pastu dia tidur semula..lagi satu dia sekarang suka tidur meniarap...dia meniarapkan diri dia pastu dia letak kepala and terus tidur..tak payah la nak tepuk2 nyanyi bagai...dia tidur sendiri hihihihih. Penah haritu aku terbangun dari tidur kul 6 pagi aku tengok Insyirah dah tidur meniarap..yang lagi best tu kaki dia mengadap kepala aku..maknanya tidur songsang la dari aku...camno la leh jadi camtu...mesti dia bangun tengah malam buat projek meniarap dia, pusing2 pastu tidur. Aku lak mesti tidur mati time tu hohohoh...sungguh bahaya la..takut jadi apa2 je time dia tengah main sorang2 waktu malam.

hmm gitu lah citernya...encik suami sedang dalam perjalanan pulang ke rumah. yahooo!

p/s: kepada Puan Suraya dan En. Abu, tahniah la dah dapat baby girl...cumel baby Su. Dah tengok kat facebook en. Abu hehehee

No comments: