Tuesday, December 8, 2009

Mengarut selepas lama tidak berblogging

Wawawawawa...sungguh lama tidak berblogging. Ini semua gara2 aku duk kat umah mak aku hehehehee..kat sana internet kureng sikit...tambah plak aku malas nak on laptop hehehehe

Aku dah nak pindah ke Johor dah..mak aku bukan main suka lagi. Tak sunyi la rumah tu. Kalau tak dia duk dua orang ngan bapak aku je. bapak aku pun bukan main syang sangat ngan cucu dia tu...asyik mendukung Insyirah je sampai Insyirah dah pandai nak mintak dukung dah sekarang..yelah seronot kan leh jalan2..nak jalan sendiri tak reti.

Insyirah dah ada walker dah...aku beli 2nd hand punya kat Rengit. Maybe ramai yang dah tau kat Rengit ada kedai yang menjual barang2 terpakai dari Singapura..cakap jela benda apa sumanya ada...peti ais, mainan budak, tv, basikal, stroller, pinggan mangkuk dan macam2 lagi la..

Hmm tu je la aku nak citer..ahahha boring je entry ni kan..aku nak buat poster untuk sewakan rumah aku duduk sekarang...

Kepada Puan mamai, tahniah sebab dah dapat baby baru.. hehehe

No comments: