Saturday, May 15, 2010

Tiada hala tuju

baru haritu cakap nak post entry hari2 tapi semalam kantoi jua..hehehe

so, today is saturday..hari cuti la kan...tapi aku tak pergi ke mana-mana. Sebabnya kami laki bini tiada idea nak pergi ke mana. Nak window shopping pun tak tahu nak pi kat tingkap mana..jadinya duduklah kami lepak-lepak di rumah...encik suami lepak-lepak terus terbongkang tidur di buai mimpi. aku lak jenis yang susah sikit nak tidur siang ni, maka di sinilah aku menaip blog yang isinya tiada hala tuju.

Insyirah baru je keluar ikut mak and bapak aku ke bandar Kota Tinggi...nak bagi dia jalan-jalan. Kesian asyik terperap duduk dalam rumah. Jangan dia menangis nakkan emaknya sudahlah..

hei aku blanklah..perut lak tetibe memulas-mulas. Tanda-tanda supaya entry tiada hala tuju ini harus dihentikan dengan segera.

sekian

No comments: