Wednesday, February 16, 2011

Menginap di The Zon

Aku dah selamat pun sampai kat The Zon ni. Bagi aku oklah tempat ni...biliknya besar, ruang tamu pun ok..dapur lagi ok tau. Siap semua dari periuk belanga sampai la peti ais, microwave, pisau and pembuka tin. Bagus bukan? Tinggal beli barang dapur cam beras, bawang dan sebagainya and masak. Pagi tadi pun aku dah masak sardin wat cicah ngan roti. Jadilah wat sarap hehehehe tapi yang bestnya time dah masukkan sardin dalam frying pan tu baru aku teringat garam tak beli malam tadi. Hahahahahha gile kentang pelupa! Tapi aku tak panik..tidak..sebab aku teringat aku ada beli kicap yang kunun2nya akan digunakan untuk masak telur masak kicap. Aku pun tuang la kicap tu lam sardin...sedap menjilat kuku jari tau. Insyirah pun sedap je makan..

Pastu kat The Zon ni, internet dia free wei...pakai kabel lak tu..berdesup2 laju semacam je tenet dia. Maka aku pun mengambil kesempatan untuk mengaktifkan diri bermain semula game2 di mukabuku itu. Lama dah aku tidak menceburkan diri di dalam pertanian, perladangan, mengurus restoran mahupun menjadi datuk bandar. Maka hari ni semua menatang game tu aku bantai..hahahahha gelak dengan puasnya.

Aku nak upload gambar tapi kabel hp ni dalam kereta la pulak. Beg manik pun dalam kereta. Encik suami pulak bawak kereta pi Unikl tu..so mentenet all day long je la nampaknya aku.

Nak pi KLCC macam malas pulak..agak jauh walaupun kalau tengok kat tingkap nampak macam dekat..tersergam depan mata dua bangunan berkembar itu. Takpelah, hujung minggu leh pergi ngan encik suami. kalau dia taknak bawak aku karate tengkuk dia lelaju...

No comments: