Tuesday, May 5, 2009

Penantian depan pintu umah berakhir

yeah kotak itu telah dihantar oleh encik gdex tengahhari tadi... lama aku tunggu sejak minggu lepas tapi baru arini sampai. Sungguh gembire sehinggakan aku dan encik suami dengan gelojohnya membuka kotak tersebut di depan pintu umah.

Inila isi kotak tersebut...set extravaganza spectra 3 huhuhuhu...sungguh tak sabar ingin menggunakannya.Nak test sekarang takleh lak kena tunggu baby kuar dulu hehe. Memang berbaloi beli...siap botol susu and storage botol sebanyak 10 botol. Beg die lak comel and memang khas wat letak breast pump tu and ada rain cover dari momslittleones.

Diharap dengan kehadiran breast pump ni dapatlah aku breastfeeding baby secara eksklusif tanpa menyumbat baby dengan susu formula aka susu lembu yang kite sendiri tak tau cara cemana susu itu dihasilkan. Baik bagi susu ibu yang memang berkhasiat dan bersih. Kepada kawan2 yang sedang memboyot, marilah kite breastfeed anak kite..tak rugi pon...makin jimat adalah hehheh

Ceh...cam berkempen pilihanraya pula..tetibe aku nak bagitau yang aku rasa perut aku sungguh besar. Aritu timbang baby dah 3kg huhuhu aku lak sekarang makan memang tak hengat dunia..puas la nak meneran nanti..

Nota sesukahati: Sedang bergolek2 depan tv sambil menaip entry untuk blog ni...aku tak pegi keje dah. Berehat di rumah sementara nak tunggu perut meletop.

No comments: