Friday, May 1, 2009

Baby nak kuar dah??

Selamat hari pekerjaan

Semalam aku pi wat CTG..ingatkan kejap je rupa2nya dekat setengah jam juga la nak amik graf jantung baby tu. Doktor Bee kata ok je graf tu and ada 1 contraction. Tapi kan...huhu air kencing kantoi lagi..protein dalam air kencing aku tinggi..3+ tu. Bulan lepas dah ok dah sebab doktor bagi antibiotik pastu dia jadi balik plak. Doktor kata dia bagi seminggu lagi kot2 aku nak terberanak dah...kalau tak dia kena wat keputusan untuk induce huhuhu dia takut ada effect kat baby. Minggu depan kena jumpa doktor lagi and dengar keputusan dia samada induce atau tak.. sungguh mendebarkan. Encik suami terus tak jadi naik laut minggu depan hehehehehe takut aku terberanak lak...


hahahah jakun wat CTG suh encik suami amik gambar..baby lak asyik tidur je sampai nurse tu dua tiga kali kejut baby dengan brutalnya. hehehe cian baby kena kacau..

Boring le plak duk umah..huhuhu asyik tengok tv, men virtual villagers, makan, tidur...

Ok ayat di atas tu ditaip kerana aku takde idea dah hahahahhaa malas dah aku nak pikir..end kat sini je la..

No comments: