Tuesday, June 2, 2009

Bengkak susu itu menyakitkan

Aku kena bengkak susu!!!..huhu cakit..hairan gak aku napa leh kena bengkak susu sedangkan baby isap dua2 belah breast. Sampai demam aku semalam sebab sakit sangat. Dah pam and tuam ngan kain panas pun tak ilang2..pastu bapak aku tolong gorengkan pasir laut and aku tuam ngan bendalah tu..lega la sikit. Bangun pagi tadi ada rasa sakit lagi tapi tak macam semalam. Harap cepatla baik..dah lama aku tak demam, semalam leh demam lak..pastu teringat lak kat encik suami hukhukhuk..sungguh kasihan sekali aku..

Ari Ahad ni genap baby Insyirah berumur sebulan hehehe.. Sekarang dia kena serangan ruam yang sangat banyak di muka. Aku beli sabun Sebamed khas untuk bayi tapi tak jalan gak...sib baik kakak ipar aku datang umah aritu. Dia yang syorkan pakai facial cream Sebamed. Dah kurang sikit la ruamnya...kalau tak, habih merah muka dia. Kesian aku tengok...tak cun dah baby macam mak dia kekeekeke..

Sungguh lama tidak bershopping untuk diri sendiri..cermin mata pun dah 2 tahun lebih tidak berganti..sudah cukup usang dan menyedihkan huhu kelmarin aku order 2 pasang kasut Rorine..nampak sangat kemaruk nak shopping hehehe..

Sungguh panas hari ini...dan sungguh boring blog ini....kan?


No comments: